Unge læger skal efter afsluttet universitetsuddannelse arbejde to gange 6 mdr. på medicinsk afdeling, på kirurgisk afdeling eller i almen praksis. Herefter vælger man speciale.
For at blive praktiserende læge skal man være ansat ialt 3 år i almen praksis.
Vi anser det for vigtigt at næste generation af læger får en god uddannelse og vi deltager derfor gerne heri
Sumaia Hamzaei
Ansat fra 01. marts 2026 og 6 mdr. frem i introduktionsstilling i almen medicin.